lauantai 9. maaliskuuta 2024

Uusi työ 5

 

Polttopuutyömaa. Nyt on koivua ajettu entisten rankakasojen tilalle. Koivukuitua on tässä vasta murto-osa 9.3.2024
 Kolmen kuukauden Kevan työkokeilu on päättymässä ensi viikolla ja esihenkilö arvioi työpanokseni loistavaksi. Ihan karvat nousivat pystyyn, kun sain niin kehuja. En ole koskaan ollut "luokan paras tyttö" tai muutenkaan eturivissä ja siksi arviot olivat hyvinkin mieleen. Esihenkilö sanoi minua sisukkaaksi ja sitähän minä olen. Se on monesti kääntynyt myös minua vastaan eli olen periksiantamaton ja painan läpi harmaan kiven.

En voi sanoa, että työkokeilu olisi sujunut minulta kuin tanssi. Monia vastuksia on ollut. Se on ottanut monella tapaa veronsa, mutta luulen olevani jo voiton puolella.

Työkokeilu saa vielä kuun loppuun jatkoa ja sitten minä jatkan Kevan osakuntoutustuella taas hyvinvointialueen työntekijänä tässä samassa työpaikassa. Oli aika mukavaa mm. suunnitella lomia, joita en ehtinyt pitää kuin viisi päivää viime kesänä. Nyt voin ottaa osaa myös koulutuksiin. Entiseen työpaikkaani en tee enää paluuta. Työpanokseni siirtyy lähemmäksi sitä työtä, mitä tein aikoinaan Tampereella.

Ei kommentteja: